Subject: Linnavalitsuse korralduse edastamine
From: Kohtla-Järve Linnavalitsus <[email-masked]>
To: "Marina Ivanova" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 11:12:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame Teile digitaalselt allkirjastatud 8. aprilli 2025. a korralduse nr 
158 „Aadressiobjektidel koha-aadresside muutmine“.

Palume Teil kinnitada käesoleva kirja kättesaamist esimesel võimalusel 
vastates sellele e-kirjale.

Здравствуйте!

Высылаем Вам дигитально подписанное распоряжение № 158 от 8 апреля 2025 года 
«Изменение адресов».

Просим Вас подтвердить получение данного письма при первой возможности, 
ответив на это электронное письмо.

Kohtla-Jarve Linnavalitsus

 <http://www.kohtla-jarve.ee/> www.kohtla-jarve.ee

30395, Keskallee 19, Kohtla-Jarve

Tel.      +372 337 8500

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on moeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda voivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
valjendatud loata edasi saata ega mistahes viisil korvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud kaesoleva e-kirja eksituse tottu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegaal.